Transportakte: overdracht eigendom
Het passeren van de transportakte is de feitelijke overdracht van een huis of ander onroerend goed. De inhoud moet in overeenstemming zijn met de eerder gesloten koopovereenkomst. Maar wat kom er nog meer bij kijken? Het Kadaster bijvoorbeeld. Karel van de Kamp Notariskantoor schept duidelijkheid.
De beste
Een andere benaming voor de besproken akte is ook wel ‘akte van levering’. Onroerend goed wisselt pas echt van eigenaar als deze akte is ingeschreven bij het Kadaster. In een transportakte staan onder andere personalia en gegevens over de woning. Daarnaast moet duidelijk zijn dat de vorige eigenaar ook echt de eigenaar was. Ons notariskantoor streeft ernaar de beste te zijn. Daarom bent u aan het juiste adres.
De voordelen van ons notariskantoor
Contact
Karel van de Kamp Notariskantoor in Arnhem staat voor u klaar. Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen, aarzel dan niet contact met ons op te nemen. Vul het formulier hiernaast in of bel 026 - 355 1200.
Meer Karel van de Kamp
Bij ons kunt u tevens terecht voor o.a:
Kosten notariële akte,
Overdracht schip,
Hypotheekakte opstellen,
Oprichting stichting en
Samenwerkingsovereenkomst.
Goed bereikbaar
Wij zijn gevestigd in Arnhem (Gelderland), goed bereikbaar vanaf Lingewaard, Renkum, Heteren, Duiven, Bemmel, Ellecom, Westervoort, Rozendaal, Oosterbeek, Velp en Rheden.